Kitty's Place

sábado, fevereiro 05, 2005

Gelados

Hum... Gelados! :-)

Gostariam de saber qual o vosso sabor?! O meu, embora a descrição possa não estar correcta, deu totalmente certo no meu sabor favorito da Häagen-Dazs: Cookies 'n Cream!

Deliciem-se!

Your Icecream Flavour is...
Cookies 'n Cream!
Smooth and creamy with a few rough bits mixed in, you are a real treat! You are probably very popular amongst your friends. Remember too much of a good thing is not always good! Don't lay it on too thick!
What is your Icecream Flavour?
Find out at Go Quiz

4 Comentários:

Blogger bertus said... (12:28 da manhã)

...o meu é o

Neopolitan:
"You aren´t satisfied with just one flavor. They say variety is the spice of life and this shines through in your Ice cream of choice just don´t eat all the chocolate and leave the strawberry and vanilla behind!"

...cá para mim este Quiz é mais mentiroso que eu; então no que se refere aos gelados (?!) prefiro quando os como, satisfazer-me apenas com um sabor...de cada vez.

Fica bem eintés!!

 
Anonymous Anónimo said... (2:32 da manhã)

o meu deu, Chocolate...
"You are the all time favorite, chocolate! Turning white kids black since the 1800s. Staining carpets, car seats, and bed sheets for centuries. One thing is for sure, you will never go out of style. You can't go wrong with chocolate!"
G.

 
Blogger Gotinha said... (10:27 da manhã)

Your Icecream Flavour is...
French Vanilla!
You're a smooth and silky suave type! You exude class and you believe in tradition. A classical taste who doesn't like things to be too flashy or showy. Climb the Eiffel tower of taste with a spoonfull of you! Oui Oui!

 
Blogger Kitty said... (12:43 da tarde)

Bertus: sendo assim, se calhar o quiz não é assim tão mentiroso! Lá por comer um de cada vez não quer dizer que não se queiram comer muitos! ;-)

G.: Bate mesmo certo, não é?! :-)

Gotinha: Com tanto sabor de gelado... Fiquei com fome! ;-)

Cada um melhor que o outro, afinal de contas estamos a falar de GELADOS!

 

Enviar um comentário

Links:

Criar uma hiperligação

<< Kitty's Place